A közösségi cég részvényei egyáltalán nem hagytak alább, így friss csúcsra emelkedett az árfolyam a héten. Kitűnő formában van a Facebook részvénye, januárban volt a legerősebb negyedéve. Ehhez hozzásegítette a mobil hirdetések, melyek több mint 2/3-os részesedést ért el a teljes értékesítésből. Pedig 3 évvel ezelőtt még semmi bevétele sem volt ebből a tevékenységből. Idén még további növekedést várnak a hirdetési üzletágban.


Már tavaly decemberben is eléggé magas volt a részvény árfolyama, de sikerült ezt is felülmúlnia, A piaci értékének köszönhetően például a JPMorgan vagy épp a Pfizert is maga mögött hagyta. A tőzsdén való szereplése az amerikai piacot is túlteljesítette a 41 százalékos árfolyam emelkedésével.

Az elemzők többsége optimista a cég kilátásaival kapcsolatban, a Facebook részvényeit követő 57 elemző közül 48-an is vételre javasolják a részvényt, míg a fennmaradók közül is csak 1 neve mellett áll eladási ajánlás. A szakértők konszenzus célára jelenleg 91,57 dollár a részvényre, ami a csütörtöki záróárhoz képest közel 11 százalékos növekedési potenciált rejt magában. Persze mindehhez érdemes hozzátenni, hogy a Facebook tőzsdére lépése óta az elemzők szinte mindig magasabb célárat fogalmaztak meg a részvényre.